Fobier

Om mig då och så ._.
Om mina fobier då. Typ insekter. Avskyr alla insekter,mest spindlar.
Vet inte hur många gånger jag fått be någon annan att döda en spindel för att jag bara står o hoppar och lipar.
Har ingen aning varför jag är så rädd för spindlar,jag har lixom levt på landet hela mitt liv och finns typ bara spindlar och insekter där men i alla fall.

Och vad gör jag när jag ser en spindel,de är olika time to time. Ibland stirrar jag bara på den och rör mig inte en centimeter,ibland hoppar jag runt på stället medans jag har koll på den,jag skriker,gråter,blir andfådd och en massa haha. Riktigt mesig är jag när de gäller spindlar eller insekter som är uppe och kryper på en D:

En gång i tiden hade jag telefonfobi också. Inte lika farligt som med spindlar men jag vågade helt enkelt inte prata i telefon >.<
Inte på mobilen och inte på hemtelefonen,dom ända jag svarade va mamma och pappa,ingen mer ;-;
O de va rätt lame ._.




Fick hem awesome skor,brillor och läppstift från hot topic idag. In love <3

 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0